FANDOM

AAARRRGGHH!

AAARRHH!!!

Informacje
Imię i Nazwisko Argamont
Tytuły Przyboczny
Płeć Samiec
Wiek Nieznany
Rasa Troll Krubera
Przyjaciele Jim Lake, Jr.

Toby Domzalski
Blinky
Claire Nunez
Vendel

Wrogowie Gunmar

Morgana

Przynależność Łowcy trolli
Status Żyje (wskrzeszony)
Lokalizacja Targowisko o Kamiennym Sercu
Wygląd
Kolor oczu Zielone
Kolor włosów Zielone
Wzrost Ok. 3m
Przynależność
Rodzina
Bronie
Inne
Dubbing Oryginalny - Fred Tatasciore

Polski - Anrzej Blumenfeld

Debiut Początki cz.1

Aaarrrgghh! - ogromny troll rasy Krubera. Były oficer armii Gunmara, od momentu odejścia i dołączenia do dobrych trolli jest pacyfistą. Najlepszy przyjaciel Blinky'ego i Toby'ego. Umarł, ale wrócił do żywych w odcinku Kanjig-Aaarrr!!!.

Charakter Edytuj

Aaarrrgghh! z deklaracji jest pacyfistą, jednak ci co dobrze go znają, wiedzą, że wcale nim nie jest. Stara się być opanowanym i spokojnym, jednak sporadycznie zdarzają się mu napady furii i agresji, a z racji, że gotowy jest poświęcić się dla swoich przyjaciół, zdarza się mu również brać udział w walkach, mimo że tego unika.

Często mówi tylko skrawkami zdań lub popełnia błędy gramatyczne.

Wygląd Edytuj

Aaarrrgghh! jest ogromnym trollem. Ma dwa rogi na głowie. Posiada zielone oczy i po dwa wystające kły z dwóch stron ust. Tatuaże na rękach i nogach zazieleniają się na jego szarej skórze, kiedy wpada w furię. Z tyłu i z przodu ma długie zielone futro. Jego nos jest koloru fioletowego, a ze względu na specyficzną budowę, jego nozdrza są lekko zakrzywione.

Historia Edytuj

W przeszłości Aaarrrgghh! był jednym z wielkich generałów Gunmara, ale z czasem zmienił swój pogląd na świat. Zdradził swojego wodza i dołączył do dobrych trolli.

Niektórzy twierdzą, że gdyby Aaarrrgghh! nie odszedł od Gałganów to nie udałoby się wygrać w Bitwie pod Mostem Ściętej Głowy.

Umiejętności Edytuj

  • Wielka siła.
  • Ogromna furia i zaciekłość w walce.

Przezwisko Edytuj

Przezwisko Aaarrrgghh! wzięło się od okrzyku wrogów trolla, gdy ten ich zabijał: "Aaarrrgghh, nie rób tego!".

Relacje Edytuj

Z Blinky'm Edytuj

Aaarrrgghh! bardzo lubi swojego przyjaciela Blinkiego i jest gotowy zawsze stanąć w jego obronie. Nie chciał, aby Blinky dowiedział się o tym, że umiera by go nie martwić.

Z Jim'em Edytuj

Aaarrrgghh! szanował Jim'a od początku, ponieważ został Łowcą Trolli. Z tego powodu, że Aaarrrgghh! jest miły i sympatyczny oraz był jednym z pierwszych trolli, które Jim poznał, szybko narodziła się między nimi więź.

Z Toby'm Edytuj

Od kiedy Aaarrrgghh! zaczął pilnować domu Toby'ego, zaczęli być najlepszymi przyjaciółmi. Toby nazwał go "przybocznym". Są gotowi oddać za siebie życie. Z tego powodu, że Aaarrrgghh! jest miły i wrażliwy często mówią sobie wiele rzeczy. Lubią grać razem na konsoli w pokoju chłopca.

Ciekawostki Edytuj

  • Orginalnie w książce Aaarrrgghh! jest kobietą
  • Zarówno w serialu jak i w książce umiera, tyle że w książce to już na zawsze

Zobacz też Edytuj