FANDOM

Barbara Lake - matka Jim'a Lake'a. Jest lekarką i pracuje w arkadyjskim szpitalu.

Charakter Edytuj

Barbara jest wrażliwą matką. Bardzo dba o swojego syna i stara się nim opiekować najlepiej jak umie, chociaż nierzadko ma wrażenie, że nie robi tego wystarczająco dobrze. Często bierze nadgodziny w szpitalu przez co nie jest świadoma drugiego życia Łowcy trolli jakie wiedzie jej syn . Jest zdecydowana i śmiała - umie rozmawiać z ludźmi i walczyć o swoje. W przeciwieństwie do Jima nie została obdarzona talentem kucharskim.

Wygląd Edytuj

Barbara nosi okulary z kwadratowymi szkłami. Jest chuda i wysoka. Ma rude włosy i brwi oraz niebieskie oczy. Prawie zawsze występuje z czerwoną szminką na ustach. Często pojawia się w ubiorze w którym pracuje, czyli stroju lekarza.

Praca Edytuj

Barbara po odejściu ojca Jima musi dużo pracować aby utrzymać siebie i syna. Często bierze nadgodziny i dodatkowe dyżury, przez co noce często spędza w szpitalu i niewiele czasu może spędzić z Jimem.

Prawda Edytuj

Barbara w pewnym momencie zaczęła podejrzewać, że z jej synem jest coś nie tak, lecz wszelkie próby nawiązania rozmowy w tym temacie zawsze kończyły się wymówką z jego strony.

W jednym z odcinków sezonu pierwszego, Barbara dowiaduje się o istnieniu Świata Trolli oraz o misji jej syna. Niestety, przez konieczność zdjęcia zaklęcia wiążącego, nałożonego przez Stricklera, utraciła tą część wspomnień. Jim, mimo obietnicy o ponownym wyjawieniu swojego sekretu, nigdy tego nie zrobił.

W jednym z odcinków trzeciego sezonu Barbara zaczyna odzyskiwać wspomnienia o istnieniu trolli i wymusza na Jimie, Claire i Tobym wyjawienie prawdy ich rodzicom.

Serial a książka Edytuj

  • W serialu to ona opiekuje się synem a jej mąż odchodzi jednak w książce jest na odwrót i to ojciec Jima się nim opiekuje
  • W książce odeszła bo nie mogła znieść szaleństw swojego męża