FANDOM

Trollhunterjim2 Ta strona to zalążek artykułu. Pomóż Łowcy Trolli i rozbuduj go.
Claire Nuñez

Claire nunez

Informacje
Imię i Nazwisko Claire Nuñez
Tytuły
Płeć Kobieta
Wiek 15 lat
Rasa Człowiek

Czarodziejka

Przyjaciele Jim Lake, Jr.

Toby Domzalski
Mary Wang
Darci Scott
Blinky
Aaarrrgghh!
Nie Enrique
Douxie
Archie
Steve Palchuk
Aja Tarron
Krel Tarron
Merlin
Morgana

Wrogowie Morgana (arcywróg, dawniej)

Tajemny Zakon
Gunmar
Angor Gad
Gałganowie
Zielony Rycerz

Przynależność Łowcy trolli
Status Żyje
Lokalizacja Arcadia

New Jersey (chwilowo)
Camelot (chwilowo)

Wygląd
Kolor oczu Brązowy
Kolor włosów Czarne (z niebieskim, później białym pasmem)
Wzrost 1,50
Przynależność
Rodzina Javier Nuñez (ojciec)

Ofelia Nuñez (matka)
Enrique Nuñez (brat)
Nie Enrique (przybrany brat)
Jim Lake, Jr. (chłopak)

Bronie Berło Cieni (dawniej)

Magia

Inne
Dubbing Oryginalny: Lexi Mendrano

Polski: Justyna Kowalska

Debiut Początki cz.1

Claire Nuñez — jedna z głównych postaci Łowców Trolli oraz Czarodziejów, a także pomniejsza bohaterka 3 nie z tej ziemi. Przyjaciółka oraz dziewczyna Jima.

WyglądEdytuj

Claire jest szczupłą dziewczyną o dużych, brązowych oczach. Ma czarne, krótkie włosy z niebieskim pasmem, upięte wieloma kolorowymi spinkami. Nosi krótką ciemnoniebieską kurtkę i jasno-fioletową golfową koszulkę z nadrukowaną czaszką i napisem "Hamlet" (tytuł jednego z dzieł Szekspira). Ma także krótką, niebieską spódniczkę i czarne buty.

W odcinku U króla Gałganów, podczas tworzenia gigantycznego portalu, pasmo w jej włosach zmienia kolor na biały.

W odcinku Wszystko będzie dobrze Merlin tworzy dla niej kompletną, fioletową zbroję rycerską, z elementami święcącymi na jaśniejszy odcień tegoż koloru. Wyposażona jest w napierśnik (chroniący klatkę piersiową), naramienniki (okolice ramion), karawasze (okolice przedramion), nabiodrki (okolice ud), nakolanniki, nagolenniki (okolice nóg), oraz trzewiki (okolice stóp). Pod zbroją znajduje się czarna warstwa wewnętrzna. W napierśnik wbudowany jest fioletowy kryształ.

Po walce z Zielonym Rycerzem w Hoboken zbroja zostaje osmalona i podrapana.

W Czarodziejach uczesanie Claire wyraźnie się zmienia. Włosy spina teraz w niski kucyk, pozbywa się kolorowych spinek, a białe pasmo stanowi większą część jej grzywki.

Kolorem jej magii jest fiolet.

CharakterEdytuj

Przez pierwszych kilka odcinków nie odgrywa znaczącej roli, lepiej ją poznajemy dopiero gdy ta staje się podejrzliwa i zaczyna się martwić o Jima. Po odkryciu istnienia trolli stara się zdobyć ich zaufanie swoimi zdolnościami w posługiwaniu się bronią oraz znajomością ich kultury. Claire pomimo tego że czasem wątpi w swoje możliwości, nigdy się nie poddaje. Wykazuje się dużą cierpliwością w stosunku do Nie Enrique.

RelacjeEdytuj

Jim LakeEdytuj

Z początku ich relacja nie była za dobra. Wiadomo że Jim podkochiwał się w Claire już od jakiegoś czasu, za to ona nie wiedziała dokładnie nawet jak ma na imię. Aby jej zaimponować starał się o role w przedstawieniu szkolnym którą w końcu otrzymał. Kiedy Claire dowiedziała się o istnieniu Trolli i o tym kim jest Jim tak naprawdę, ich relacja się poprawiła. W końcu Jim przyprowadza ją do Targowiska. W międzyczasie kwitnie relacja między nimi. Po wydostaniu Jima z Krainy Cieni dochodzi między nimi do pocałunku. Od tamtej pory stają się parą.

CiekawostkiEdytuj

  • W książce Claire pochodzi z Wielkiej Brytanii i mówi z wyraźnym angielskim akcentem, a w serialu można się domyślić że ma meksykańskie korzenie.
  • W książce jest przedstawiona jako nie gruba i nie chuda dziewczyna oraz najlepsza uczennica z matematyki.
  • W książce ma długie włosy.
  • Epizodycznie pojawia się w serialu 3 nie z tej ziemi.
  • Na drugie imię ma Maria.
  • W książce ma na nazwisko Fontaine.
  • Jest trzecim człowiekiem (po Jimie i Tobym) który wszedł do Targowiska.

Zobacz teżEdytuj