FANDOM

Darklands

Kraina Cieni - miejsce, do którego zesłany został Gunmar wraz ze swoją armią i innymi złymi Trollami. Jedynym portalem do normalnego świata jest Most Ściętej Głowy.

Wygląd Edytuj

Kraina Cieni przypomina wielki, kręty labirynt, składający się z systemu jaskiń, komór i tuneli, które regularnie patrolowane są przez Gałganów oraz Gobliny. Całość zatopiona jest w mroku; ściany pokrywają połyskujące, ciemnozielone kryształy.

Korytarze Krainy Cieni często przerywane są stromymi urwiskami i dolinami.

Miejsca Edytuj

Sala Gunmara Edytuj

Wielka jaskinia, pełniąca rolę sali tronowej Gunmara. Do kamiennego tronu prowadzą szerokie schody.

Lochy Edytuj

W lochach przetrzymywani są wrogowie Gunmara, nawet do śmierci. Lochy podzielone są na małe cele, z grubymi, pomarańczowymi kolcami w roli krat.

Matecznik Edytuj

Nurserys

Jest to miejsce, gdzie przetrzymywane są dzieci złapane przez Gobliny.

Zmiennokształtni mogą używać ich wcieleń dopóki nie zostaną stamtąd zabrane. Dzieci położone są w wiszących na linie kołyskach z zapalonym światłem u góry. Na zewnątrz kołyski umieszczona jest plakietka z ich imieniem, nazwiskiem oraz czasem datą urodzin.

Dzieci karmione są przez Gobliny. Podczas misji ratowania Enrique, Jim podejrzewał, że podawane dzieciom pożywienie ma wpływ na ich opóźnione dojrzewanie.

Znane dzieci, które są tam przetrzymywane:

Mieszkańcy Edytuj