FANDOM

Wumpa

Wumpa

Informacje
Imię i Nazwisko Wumpa
Tytuły Królowa Quagawumpów
Płeć Kobieta
Wiek
Rasa Quagawumpa
Przyjaciele Toby Domzalski
Wrogowie Angor Gad
Blungo
Przynależność Quagawumpy
Status Żyje
Lokalizacja Bagna Florydy
Wygląd
Kolor oczu Zielone
Kolor włosów Ciemnozielone
Wzrost Niski
Przynależność
Rodzina
Bronie Włócznia
Inne
Dubbing Julia Kołakowska - Bytner
Debiut Roztrzaskany Król

Wumpa - królowa Quagawumpów od czasu śmierci pretendenta do tronu Blungo. Jest również członkinią Trybunału Trolli.

Charakter Edytuj

Wumpa nie bez powodu została wybrana na królową Quagawumpów. Jest ona odważna i w wielu sytuacjach nie boi się wyzwań. Często, gdy zajdzie taka potrzeba staje ramię w ramię z innymi przedstawicielami swojego gatunku, by obronić ich bagna, przed najeźdźcami. Podobnie, jak reszta wierzy w powrót króla, którego zabił Gunmar.

Wygląd Edytuj

Wumpa niczym nie różni się od innych przedstawicieli tej rasy. Ma zieloną skórę i oczy tego samego koloru bez białka. Jej włosy są roztrzepane i postawione do góry. Z buzi wystają jej cztery zęby, a w różnych miejscach swojego ciała posiada owłosienia - na łokciach i ramionach oraz kolanach.

Historia Edytuj

Sezon Pierwszy Edytuj

W odcinku Roztrzaskany Król Wumpa zaprzyjaźnia się z Toby'm, który udaje, że jest ich królem, który powrócił w ludzkiej postaci. Po tym, jak udało im się przegnać Angora Gada z wioski, a Blungo umarł Toby mówi jej całą prawdą, po czym mówi, żeby to ona została królową i tak też się dzieje.

Sezon Drugi Edytuj

Na początku Wumpa występuje, kiedy razem z innymi członkami Trybunału Trolli do sali, w której będą obradować. Nie rozmawia ona wtedy z Toby'm i tylko patrzy na niego smutnym wyrazem twarzy.